اولین روز از آخرین ماه سال ۱۳۸۹

در آغازین روز از واپسین روزهای سال 89 وبلاگ سایه را کلید زدیم به امید آنکه کلید درهای بسته وجودمان باشد.

در این راه هرفردی خودش باید  کلیددار وجودش باشد.

اگر می خواهید در این مسیر همراه ما باشید بسم الله بگویید...ما با شما هستیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سیما شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

استاد گرامی جناب آقای رضایی.از اینکه وبلاگ اختصاصی سایه را ایجاد کردید بسیار سپاسگزارم.موفق و سلامت باشید.

فرنوش یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.sok0o0o0t.blogfa.com

به نام خداوند
سلام

استاد من دختر ۱۹ ساله ای هستم که خواستگارهای متعددی دارم.نظر خودم و خانوادم هم اینه که از نظر بلوغ عاطفی و اجتماعی و همچنین عقیدتی این آمادگی رو دارم.
میخوام بدونم از نظر روان شناسی من توی این جلسات برای بهبود رابطه باید چه رفتارهایی رو از خودم نشون بدم.البته منظورم رفتارهای تصنعی و خلاف اونچه که هستم نیستها.
ممنونم بابت خیرهای کثیری که به مردم میرسونید.
اجرتون با خداوند.
دعام کنید.
منتظر جواب و کمکتون از طریق ایمیلم یا وبم هستم.
لطفا دریغ نکنید.
ممنونم

فرنوش یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.sok0o0o0t.blogfa.com

به نام خداوند
سلام
استاد گرانقدر تبریک به علت افتتاح این وبلاگ.

یعقوب علیزاده جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام سال نورابه شماوهمکاران بنیادصمیمانه تبریک غرض میکنم وخوشهالم از اینکه مجموعه ایی از بهترین ها در بنیاد زندگی بهتر زندگی کردن را برای مردم روانتر میسر میکنند برای من فهم سایه بسیار اسان و قابل درک است اما استخراج سایه وبینش ان در خودم خیلی سخت ودشوار است سختر از ان پیدا کردن راه عملی و کاربردی ان تو زندگی حودمه که چگونه بعد از شناختن سایه های خود جهت تقلیل انها در زندگی روز مره چه کنم خواهشمندم در صورت امکان درجوابهای خودتان به طور ملموس وبا با تمثیل باشد باتشکر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد