تاثیرات سایه در زندگی

اگر در مسیر زندگی سالم و عبور از سایه های خود باشید، چنین تجاربی دارید؛ 

  1. زندگی ساده تر می شود. 
  2. کشمکش های زندگی تان از بین می رود. 
  3. شما احساسات و اعمال خودانگیخته تری دارید. 
  4. دنیا دیگر بازتاب های منفی نمی آورد. 
  5. شما راحت تر به خواسته هایتان می رسید. 
  6. شما شادمانی را می یابید و اینجا بودن خود برای شادی کافیست. 
  7. شما به خویشتن آگاهی دست می یابید و می دانید چه کسی هستید. 
  8. احساس می کنید در زندگی یکپارچگی دارید. 

ولی اگر به روشن کردن سایه های خود نپرداخته باشید، چنین تجاربی دارید؛ 

  1. استرس مفرط 
  2. فشار عاطفی 
  3. سردرگمی 
  4. افسردگی و اضطراب 
  5. خواسته های ضد و نقیض  
  6. همزمان در مسیرهای متفاوت طی طریق کردن 

برگرفته از کتاب تاثیرات سایه در زندگی که به زودی توسط بنیاد فرهنگ زندگی چاپ خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ریحانه(نویسنده تنبل) پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://lifewriter.persianblog.ir

شناخت سایه ها فقط با احساس میسر می شود؟

نرگس نادری شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ

خداروشکر امیدوار شدم!! در حال حاضر خیلی از موارد قسمت اول رو دارم تجربه میکنم و احساس میکنم فاصله قابل توجهی از بیشتر موارد قسمت دوم گرفتم این میتونه معنی اش این باشه که دارم حرکت میکنم....!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد