سوالات سایه

2. چه جنبه هایی از زندگی ام به دگرگونی نیاز دارد؟

نظرات 9 + ارسال نظر
نرگس نادری شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

بخش احساسی ام نیاز به یه زلزله اساسی داره و بخش نظم زندگی ام هم هنوز کار داره...

مهدیه دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام
باید بیشتر به خودم بها بدم و کمتر خودمو فدای جلب رضایت دیگران کنم. و فکر می کنم تغیرات دیگری هم باید توی زندگیم بدم که اون به پاسخ شما به سوالم در مورد ترسهام برمی گرده تا بتونم تصمیم درستی بگیرم.

نرگس نادری پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ

بعد از جواب دادن به سری اول تستهای سفر قهرمانی وقتی دیدم جنگجوی مثبت و منفی هر دو پایین دراومده حس کردم علیرغم تصورم انگار هنوز هم خیلی در حال حرکت نیستم چون ترسهام هنوز پابرجا بودن. خب فکر میکنم خیلی وقتها انجام کاری که برامون سخته یا ازش میترسیم بهرحال باید بهتر از انجام ندادنش باشه. شاید خیلی وقتها این دید بیش از حد معصومانه ما نسبت به اتفاقات مختلف زندگیه که باعث اختلال در واکنشهامون میشه.ظرف چندروز گذشته بالاخره با بعضی از ترسها و تردیدهای بزرگم رو در رو شدم و الان فکر میکنم اگر دوباره قرار باشه تستهای جنگجو رو جواب بدم نسبت به قبل وضعیت بهتری دارم و این خودش برام انگیزه تازه ای شده .....

[ بدون نام ] جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ

تا انشاالله و به امید خدای مهربان این مسائل نیز از ریشه حل شوند اگر هم تعدادی درست نشدند شما به عنوان استاد:تمام تلاشتان را کرده اید و شما موفق هستید و شاگردان حقیقی خودتان را دارید.پیروز باشید

[ بدون نام ] شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام استاد رضایی:حسابی گیج شدم کیانوش کمانگر در وبلاگ شما نام خانم آمده ولی وقتی سرچ کردم نام پسر بود اینه که کمی گیج شدم بالاخره کیانوش اسم دختره یا پسر!؟شاد باشید

سرکار خانم کمانگر از دانشجویان محترم بنیاد فرهنگ زندگی هستند.

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

با سلام مجدد خدمت استاد عزیزم :این قالب وبلاگ جدیدتان خیلی چیزها را ثابت کرد.ممنون از این کار ارزنده تان. برقرار باشید

هیچ پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

شغلم
رابطه ام با دوستم
ارتباطات معنوی ام

تنها یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

تمام اون چیزهایی که یه انسجام واحد به وجودم بده...باید دچار دگرگونی و طوفان بشن تا من آروم بشم...

زهرا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

به دلیل نوع شخصیتم ( مهر طلب ) همیشه برای اینکه موجب ناراحتی و آزردن دیگران نباشم در حال کوتاه اومدن و خودخوری هستم حتی اگه واقعا حق با من باشه. دلم می خواد شخصیتم رو دگرگون کنم . دلم می خواد مستقل و محکم باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد