سوالات سایه

۳. از همه بیشتر می ترسم دیگران چه مطلبی را در مورد من بفهمند؟

نظرات 6 + ارسال نظر
زینب جوادی دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

چیزی برای ترسیدن ندارم
فقط گاهی نزد بعضی ها احساس میکنم چون اطلاعات بالایی ندارم ُ ترجیحا کمتر حرف میزنم و بیشتر شنونده هستم

نرگس نادری سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ

چیزی که بترسم دیگران بفهمند نه! اما چیزهایی هست که دوست نداشته باشم دیگران بفهمند یا در موردش کنجکاوی کنند مثل مسائل شخصی خودم یا حتی مسائل شخصی کسانی که بعنوان اسرار زندگیشون پیش من امانته. البته اضافه کنم که تجاربی از ترسهای خفه کننده در زمینه ابراز احساس درونی ام داشته ام که بهرحال یا ریشه در اتفاقات قبلی داشته یا دلایل منطقی براشون وجود داشته....

افرا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://salamafra.persianblog.ir

سنم!!شاید چون هنوز مجردم!!

یعقوب علزاده چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

میترسم انچه که از خودم جهت خوب جلوه کردن در زندگی برای مورد تایید قرارگرفتن انجام میدم مچم باز بشه مردم اونیرا از من بفهمند که از اونها پنهان میکنم

هیچ پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ق.ظ

نمیدونم

زهرا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

اینکه من کاملا عصبی هستم و درونم پر از خشمه ولی بیرون از خونه و جلوی اطرافیان خودمو آروم نشون می دم و در واقع سنگ صبور دیگرانم.
نسبت به دختر 3 ساله ام وجدان درد دارم که ناراحتی ها و عصبانی بودنمو سر اون خالی می کنم.متاسفم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد