سوالات سایه

۶. بزرگترین دروغی که تا به حال به دیگران گفته ام، کدامست؟

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس نادری دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام!استاد وبلاگتون پر از شاکی شده بس که وقت نمیکنین زیاد خوش قول باشین! اینجوری پیش بره جواب خودتون به این سوال سایه طولانی میشه ها!! بعدش اینکه توروخدا لطفا بگین چند تا دیگه سوال باید جواب بدیم تا اونا رو تحلیل کنین؟اما جواب این سوال:صادقانه اینکه خیلی خیلی به ندرت دروغ میگم. اما اگه قبول کنیم که پنهان کاری هم دروغ محسوب میشه خب گاهی پیش اومده که نظر یا احساس واقعی ام رو نسبت به آدمها ابراز نکنم

مهدیه چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام استاد
من نمی تونم برای سوالات شما جوابی پیدا کنم. با دروغ میونه ندارم حرف راست اگه جام زهر هم باشه هیچ وقت از اون فرار نمی کنم و از اینکه خودم یا دیگران پی به مطلبی در موردم ببریم ترسی ندارم چون باور دارم که هیچ وقت کاری نمی کنم که باعث ناراحتی دیگران بشه. منم مثل بقیه ترسایی دارم ولی نمی دونم با اونا چیکار کنم . احساس می کنم راهمو گم کردم شاید به همین علت نمی تونم به سوالات جواب بدم لظفا منو راهنمایی بفرمایید.

تنها یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

اینکه دیگران شخصیت بهتری از من ببینند نسبت به آنچه خودم در شخصیت واقعیم میبینم بزرگترین دروغه... البته منظور من دقیقا اینه که کوچکترین اختلاف شخصیتی بین آنچه من از من تصور میکنم و دیگران از من تصور میکنند میشه دروغ...

زهرا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

نوع نمایشی که از شخصیتم دارم بزرگترین دروغم به دیگرانه. خودم رو مقاوم نشون می دم در برابر سختی ها در حالی که از درون داغونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد