سوالات سایه

۷. چه مانعی مرا از کارهایی که لازم است برای دگرگونی انجام دهم، باز می دارد؟

نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس نادری دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ

خیلی وقتها بی نظمی،گاهی ملاحظات بجا و گاهی حتی بیبجا یعنی گاهی مهربونی بیش از حد نسبت به دیگران و نه خودم. اما یه واقعیت رو دلم میخواد اعتراف کنم و اون اینکه گاهی کارهایی در زندگیم انجام میدم که اصلا خودم هم باور نمیکنم و برای خودم هم عجیبه ولی خب انجام میدم. نمیدونم شاید قضیه به همون شرطیهای روانی برگرده. و اونوقت همین کارهام باعث میشه که مشابه این جمله رو خیلی بشنوم که: تو رو یا باید ببریم پیش یه دکتری روانپزشکی چیزی؛ یا پیش یه دعانویسیُ،جن گیری چیزی ببینیم چه مرگته!
آهان فقط یه چیزی استاد! شما که تحلیل نمیکنین و جواب نمیدین برای چی سوال میکنین؟!

هیچ پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ

ترس
ترس از همه چی!!

تنها یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

بی توجهی و نداشتن یه انگیزه قوی برای اون کار

مریم دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.thornbirds.blogsky.com/

ایده آل گرایی زیاد..... تنبلی

زهرا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ

تنبلی ، نداشتن پشتکار و اراده لازم

lمریم یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ

بی انگیزگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد