سوالات سایه

۴. از همه بیشتر می ترسم چه مطلبی را در مورد خودم بفهمم؟

نظرات 7 + ارسال نظر
نرگس نادری چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ

متوجه نشدم! خب مگه میشه آدم چیزی رو در مورد خودش ندونه که حالا ترس از فهمیدنش داشته باشه؟! مگر این که بخواد نادیده اش بگیره!!اما اگه منظور سوال مثلا بیماری و... باشه؛ نه! من اصولا به بیماری فکر نمیکنم و سالی ماهی هم مریض نمیشم. (جز سردردهای گهگاهی که دیگه دقیقا میدونم چه وقتهایی سراغم میاد و با مسکن و کدئین هم میونه ای نداره و با یکی دو ساعت ورزش تند و سنگین دست از سرم برمیداره)....

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام استاد ممنون:سال گذشته این داستان کوتاه را خوانده بودم ولی باز هم دوباره آن را خواندم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

با سلام مجدد خدمت استاد:ناسپاس نیستم الهی شکر بابت تمام نعماتی که به بنده عطا فرمودی.

افرا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ http://salamafra.persianblog.ir

هیچی- هر چی از خودم کشف می کنم رو دوست دارم باعث می شه بهتر بشناسم خودم رو ....

هیچ سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ

نمیترسم!
هر چی بیشتر میفهم بیشتر لذت میبرم!!!

تنها یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:23 ب.ظ

اینکه بفهمم علی رغم چیزی که تصور میکردم هنوز از سطح بالاتر نیامده ام و همانطور ناآگاه مانده ام در حالی که فکر میکردم خیلی چیزها رو می فهمم. این منو می ترسونه

زهرا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

اینکه یه روز بفهمم اصلا تو مسیر درست تکامل و انسان بودن نبودم و کل راه رو تو این 30 سال اشتباه اومدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد